Varför har jag inget badkar för?

Åh, vad skönt det vore att lägga sig i ett varmt bad en stund och försöka koppla av. Har ju dessutom så otroligt ont i nacken.

Det finns bara ett problem: Jag har inget badkar!

Jag har sagt, halvt på skämt, ett tag att jag vill ha en tvåa med balkong och badkar, kanske i ett område en bit härifrån.
Eller ja, en sån lägenhet är precis vad jag vill ha och vad som skulle vara lagom. Men det är inte tillräckligt motiverande för att jag ska orka flytta.

Jag trivs egentligen ganska bra i min lilla etta.


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: Tack för svaret :)

Aa jag vet , men om man är ganska sur och arg på att man aldrig fattar så tycker man oftast att det är helt onödigt. Trots att man vet att det är exakt lika viktigt som alla andra ämnen!

Vad ska du göra i helgen då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback