Vissa dagar går allt bättre än andra

Antar att de flesta av er känner igen detta?

Vissa dagar klarar man allt, man har flyt, är på gott humör och allt bara rullar på.
Andra dagar går det mesta emot en, allt kör ihop sig och det bara blir... fel.

Har suttit och pluggat och försökt svara på mail om vartannat. Att svara på mail gick faktiskt inget vidare (sånt som i vanliga fall aldrig går fel). Nu kände jag att jag bara blev irriterad, lät sur och inte visste vad jag egentligen ville få fram.
Då är det lika bra att skjuta upp det och svara på mailen imorgon bitti istället.

Pluggandet däremot, måste jag återgå till.

Är ensam ikväll också, tråkigt ju.

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Känner igen det där men ibland måste man nog ha tråkigt för att det sen skall bli lite kul... Lycka till med pluggandet!



Kram Karin

Postat av: ..:Sarah:..

exakt.. de får inte bli för mycket.. men gott är de=)

2008-09-16 @ 23:11:29
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback