Överaktiva monster och nya planer

Skrev ett inlägg igår som inte publicerats och inte verkar ha några planer på att göra det heller. Suck. Får väl fixa det senare ikväll.

Är tillbaka i Stockholm nu, till något uppspelta kaniner. Tuffe blir alltid glad när jag kommer hem efter att ha varit bortrest, och han drog nog med sig Sassa för båda två var lika uppspelta och överaktiva. Egentligen bara roligt! Sassa blir bara tuffare och tuffare igen, skönt...

Det händer en hel del spännande nu! Planer och idéer som börjar ta form och ser ut att kunna bli verklighet. Flera drömmar som kommer gå i uppfyllelse. Mer info kommer, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Nej tyvärr var det bara jeanstillverkningen jag läste om just nu. Hittar jag mer info om andra plagg kommer jag skriva ut det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback