Sammanfattning: veckan som gick

Tack för kommentarerna igår på inlägget "fullt ös medvetslös", det uppskattas!

Så har ännu en vecka gått och jag har haft fullt upp!


En ny termin och en ny kurs började. Mycket plugg från första början...

...jag var på terminens första styrelsemöte och planerade in vad vi ska göra den tid som är kvar, ungefär.

M fyllde år och hade kurskalas.

Kursutvärderingarna från förra terminen ska gås igenom och skickas in, vilket jag ansvarar för.

Jag börjar redan känna mig stressad, men kom på ett sätt att
hitta motivationen.

Vi hittade en lägenhet som vi blev kanonnöjda med, och tackade ja till erbjudandet!

Helgen ägnades bland annat åt att planera inredning.


Jag blev orolig för en av kaninerna, fortsättning följer.


Och jag längtar till sommaren!

...och jag har uppenbarligen inte haft med mig kameran i veckan.

Kommentarer
Postat av: anna

Det är mycket som har hänt den senaste veckan för din del :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback