Dagen so far

Fyra timmars föreläsning. Första två var helt ok, även om jag känner mig lite småförvirrad över kursupplägget eftersom jag missade introduktionen igår. Men men, får ta och höra mig för bland folk så löser det sig.
De sista två var så seeeega. Seeeeg föreläsare, det gick låååångsamt och kolla-prep-på-projektor-apparaten fick han knappt att fungera. Inte var det svårt att hänga med i alla fall... Nästan så man i längden föredrar den första varianten, ibland lite svårt att hänga med.

Jaja, ledig resten av dagen i alla fall, ska beställa kursboken eftersom den är slut i båda skolans bokhandlar (braa planering. Internetaffärerna har de tydligen inte heller i lager). Sen ska jag städa, förfest här i eftermiddag/kväll och det ser minst sagt förjävligt ut, massvis av disk, kläder och papper som ligger överallt. Måste handla åt kaninerna också, i alla fall springa till hemköp och köpa lite pellets och grönsaker. Får åka till Granngården någon annan dag när jag kan få skjuts, verkade inte som att det gick idag... Typ... Måndag?
Sektionsfest ikväll, tackfest för oss fadderister! Ska bli jättekul, men ska ta det lite lugnt i alla fall... Ska se till att ta rätt skjorta idag också, dvs den som hör till fadderistkläderna och inte min privata. Det är otroligt att den har blivit ren efter höstens kravaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback