Dagens citat och planer för kvällen

UV-kravall (dvs festande) ikväll så därför festtema. Citatet kommer från min kompis under en diskussion på lunchen idag.

"Numera tar jag det lugnt när jag festar".
Jaha, vet du hur man gör sånt?
"Njae... Men jag har läst mig till det!"

Inte så illa som det låter, hon brukar ta det ganska lugnt men klockren kommentar tycker jag.

Dissikera daggmask gick bättre än väntat, visst, vi fick jobba under stereolupp men annars så.
Ikväll alltså festande, förfest här så nu har jag precis ätit middag och borde fixa iordning lite innan folk kommer.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha blir nog bra det

Postat av: Frida

Men hallåååå kul att du också har blogg... Vissa är lite hemliga med dem! : )
Jo, det känns jäkligt bra att klarat den första tentan och gjort den andra, nu kan man ta det lugnt för några dagar iaf..
Hur är allt i Linköping?

2007-11-01 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback