Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem från gårdagens filmkväll. Riktigt mysigt.
Vi var totalt 13 personer, drog ihop tre sänger och några få stolar och satt i. Hann väl med runt 4 filmer, de flesta ganska halvdanna tyvärr. DVD-spelaren ville inte ta de bästa så vi får ta en till skräckkväll på "hemmaplan".
Framåt fyratiden började humorn bli ganska låg, och det märks att man tentapluggat en hel del sista tiden. Man blir helt sjuk i huvudet. Kul var det i alla fall.
Inte så långt utanför Linköping, men ändå mycket mer snö (läs: hyfsat vitt på marken). Jag vill ha tillbaka snön!

Är riktigt pigg trots brist på sömn. Kanske har att göra med det helt underbara vädret ute? Tanken är att jag ska plugga resten av dagen men det känns inte så frestande att börja läsa om mollusker just nu.
Funderar på att baka också, men har inte så mycket idéer om vad. Tips?

Dagens I-landsproblem: Mina laddningsbara batterier är borta. Dvs, jag kan inte få igång kameran =( Vill fota!
Var kan de vara?

Hittade en skiva med foton från sommaren 2006 som jag fått av min moster , vet ärligt talat inte om jag någonsin kollat igenom den. Tyvärr får jag den inte att funka, den läser skivan men fönstrena den ska öppna bilderna i hänger sig. Tekniken är inte på min sida idag.

Jag är glad i alla fall. På riktigt gott humör, utan att riktigt veta varför.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det lät med filmkvällen, riktig kollektivgrej..dra ihop sängarna och trycka ihop sig så många som möjligt :)

Jag blir alltid av med mina uppladdningsbara batterier med, och det är dom enda som fungerar till kameran. Börjar lära mig att lägga dom jag inte använder på ett och samma ställe nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback