Magnus Uggla- helg och lördagkvällen

De har Magnus Uggla- helg på Rix FM. Nyss spelades "4 sekunder" och sen säger radioprataren något i stil med "det är säkert många som känner igen sig i den låten". Undrar just vad hon menar med det? :p
Jag tycker om hans låtar. Hemma hos pappa kunde/kan man vakna av att någon ledsnar på att vara ensam vaken och sätter på "kung i baren" på hög volym, sen är större delen av familjen uppe och dansar. Humörshöjande!

Lördagskvällen spenderades med att kolla på dåliga filmer (The Good Girl rekommenderas INTE), baka dumlekakor och plugga. Fast det förstås, pratade med en hel del gammalt folk på MSN som jag inte hört av på länge, så det var en helt ok kväll i alla fall.
Blev äntligen av med de två extra fåtöljerna någon släpade hit under en förfest för några veckor sen. Det tog bara drygt 2 veckor men nu kom de i alla fall till nytta.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack så mkt för kommentaren om mitt hår =)!
jag gillar oxå uggla! man blir på bra humör av hans låter precis som du skriver.

ha de bra! Kram

Postat av: O L G A

Svar: jag är nog inte så dum som testet visade, jag är mest klantig!

2007-11-18 @ 16:14:17
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback