Nya favoriten

Förra veckan var jag smått galen i mitt hembakade bröd, som blev helt underbart gott.
Den här veckan har jag övergått till naturell yoghurt med blåbär och hallon i. Oförskämt gott.
Ikväll tillsammans med en kopp vaniljte.
Nu ska jag bara läsa klart de sista få sidorna och sen sova. Börjar ju bli riktigt duktig på att gå och lägga mig i tid. Jag är dessutom ganska stolt över mig själv, tre kapitel på en eftermiddag (och korta stunder av kvällen) är bra för att vara mig. Dessutom fixat lite smått och gott här hemma i övrigt.

Imorgon ska jag plugga hela dagen, förmiddagen hos D och eftermiddagen hemma. Ska nog försöka hinna med en joggingtur också.
På kvällen är vi ett gäng som ska på skräckfilmskväll/natt på en kompis landställe (eller nåt sånt). Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback