Kaninbursletande...

Jag sitter och letar efter en ny inomhusbur till ena kaninen.
Jag har ju tre stycken, hanen Tuffe som bott inne i min lägenhet senaste året och honorna Sassa och Pova som bott hos en kompis en bit bort. Nu kan de dock inte bo kvar, så Pova får flytta in hon med. Det blir lite trångt men förhoppningsvis fungerar det bra med två burar på varandra. Hon är så gammal så hon inte ska behöva flytta (fyllde 7 i maj och jag har haft henne sen hon föddes).
Sassa, som är betydligt yngre, ska dock få ett nytt hem. Det kommer en intresserad och kollar på tisdag, ett hem som låter jättebra och där hon dessutom kan få fortsätta tävla, vilket inte jag haft tid med sen jag flyttade till Linköping för två år sedan. Så jag håller tummarna.

Jag har mailat svar på en annons på blocket om en bur i rätt storlek. Jag vill helst ha en begagnad, kollade upp vad de kostar på djuraffären och det hamnar på 600-700 spänn. Lite väl dyrt, tycker jag.
Har förresten en del kanintillbehör kvar att sälja, om någon är intresserad? =)

Ny kategori förresten: Djuren. Den kommer väl mest handla om mina kaniner, men jag har även akvarium och sen ett gäng andra djur som på ett eller annat sätt ingår i mitt liv, även om de inte är mina.

Nej usch, klockan är över halv tre och jag borde sova för länge sen. Vill inte vända allt för mycket på dygnet, även om jag har sommarlov...

Det har blivit, och blir, en hel del resor i sommar runtom i Sverige, men mer om det imorgon. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: ja , jag kollade på en canon ixus idag. Funderar på att köpa den i veckan.

Postat av: Malin

ja det finns nog inte många som har varit helt nöjda med sina kroppar, tråkigt nog:s förhoppningsvis mognar man väl till sig och lär sig tycka om sin kropp!

2008-07-14 @ 02:53:00
URL: http://maaaaliiiins.blogg.se/
Postat av: Lexia

Lycka till med kaninbursletandet!

2008-07-14 @ 08:10:31
URL: http://lexia.blogg.se/
Postat av: C

Lätt o vända dygbeb bär man e ledig :P

2008-07-14 @ 11:06:06
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback