Duktighets-dag?

Började dagen med mailskrivande (projekt, sektionsjobb) och promenad, sen tentaplugg hela dan innan gymmande. Kvällen ska ägnas åt tvätt och städning, och maila in lite plugg. Och boka biljett till Stockholm.
Inte det roligaste man kan göra kanske, men jag känner mig ganska duktig idag =)
Har dessutom konstaterat att mitt sötsug senaste dagarna nog beror mer på att jag inte dricker ordentligt med vatten. Fy på mig, får se till att bli bättre.

Aja, är väl lika bra att sätta igång med alla måsten för det lär ta ett bra tag. Och imorgon kommer jag minst sagt ha fullt upp!
... men det lär väl bli lite TV-tittande i form av "du är vad du äter" i vanlig ordning. Tycker det är intressant och kul att titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback