Intressant läsning

Började läsa boken Skogsdynamik och artbevarande igår. Den verkar jätteintressant!
Den är rekommenderad som extra kurslitteratur och eftersom vi kände att det vore bra med mer kött på benen till praktikfallet beställde vi ju dem från biblioteket förra veckan. Här ska läsas!

Har börjat få DN nu också, samma dag som jag skrev att jag saknade den. Dock blir det nog så att jag läser gårdagens på morgonen, eftersom tidningen ligger i brevlådan tre trappor ner på morgonen. Så pigg är jag inte.

Ännu en lång dag. Det är kul, men uttröttande. Idag var det inventering av nyckelbiotoper- fika med ett gäng kompisar (fick tid över nämligen)- valberedningsmöte- utvärdering av nolle-p- plugga- handla. Hemifrån sisådär 13 timmar.

Jag känner att jag börjar bli sjuk, snorig, hostig, ont i halsen, stel i kroppen, känner mig febrig- you name it!
Hatar att vara sjuk och den här veckan när jag absolut inte har tid är det ännu värre. Måste ju som sagt vara ute i fält hela dagarna.

Använder sista krafterna nu till att fixa lunch och fika (socker är ett måste när man är ute i fält, har jag insett) tills imorgon. Sen ska jag bara slappa och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback