Kursinfo och sektionsmöte

Även om jag har lite väl mycket som jag försöker hålla i huvudet samtidigt nu och mina mötesbokningar inför denna vecka och nästa blir lite smått förvirrade (flera personers kurser och fritidsintressen som ska passas in) så börjar jag få klarhet i vissa saker i alla fall.

Vi hade kursinformation nu i eftermiddags för nästa termin och masterutbildningen. Vissa frågetecken återstår (dvs hur jag själv ska göra), men jag har fått klarhet i hur allt går till och jag vet vad jag vill så det ska nog inte bli några större problem.

Kvällen har jag ägnat åt sektionsmöte, vilket gick riktigt snabbt och smidigt. Vi var väl klara på 1½-2 timmar vilket är betydligt kortare än vanligt.

Funderade på att åka och träna men jag har en del saker att fixa för Twinclub, så det blir till att sitta hemma och ordna det+ plugga+ sysselsätta mina sällskapssjuka monster ikväll.

Men först iväg och handla mat till redan nämnda monster, det glömde jag självklart på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback