Lättnad

I onsdags upptäckte jag att min artlista över insekterna inte låg där jag trodde. Den låg inte på alternativa platsen, hemma, heller. PANIK!
Men- idag hittade jag den. Den låg i labbskåpet, vilken lättnad! Annars hade mycket jobb varit förgäves...

Det blev en halvdag idag, skönt. Nu är vi klara med veckans grupparbete. Det var jättehärligt väder för fältjobb idag, soligt och ganska varmt. Vi var i en ekdunge/gles skog så man märkte av det fina vädret också. Härligt!

Men ja, jag är ju inte frisk än så gissa om jag var trött sen? Sov några timmar när jag kom hem (till typ halv 8).
Nu sitter jag och kollar på filmen Monster till svärmor (tror jag den heter). Hysteriskt rolig hittills.
Blir hämtad om en halvtimme, så nu måste jag skynda mig att äta middag och byta om. Skönt att slippa gå till Lambo.

Vad gör ni i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback