Lite smått och gott

Har inte blivit något bloggande idag, tråkigt men jag har varit ganska slö och inte hemma heller för den delen. Sovit länge och bara slappat och kollat på film.

Loggade precis in på msn, så har någon addat mig. La till personen som direkt börjar prata om att åh, han är så kåt osv...
Var får sånna människor ens adress ifrån egentligen?
Nåja, blockerade och tog bort direkt förstås.

Hade jättekul igår i alla fall! Förfest/födelsedagsfest/inflyttningsfest, inte så mycket människor (det fanns alldeles för många förfester igår...) men trevligt med de som var där. Lite twister, mycket prat och en del "jag har aldrig..." Som för övrigt är dumt att göra med ex och pojkvän närvarande, har jag lärt mig. De gaddar lätt ihop sig mot en :p
Strax innan 12 gav vi oss iväg till nästa förfest. Hade ett samtal med en vän på väg dit som gjorde att humöret (och självkänslan...) skönk en del. Ser väl lite klarare på det idag, det är ingen fara men vissa saker är inte alltid roliga att höra...
Hur som helst, en sväng till inflyttningsfest nr 2. Det var trevligt men eftersom klockan tickade gav vi oss ganska snart iväg till kravallen. Kul folk, bättre musik än förra veckan osv men humöret var som sagt inte på topp. Hade dock trevligt i alla fall.

Imorgon blir det äntligen box! Ska bli skönt att träna igen, känner på humöret att det behövs också.
Blir en dag i skolan imorgon (enda den här veckan, sen är det bara fältarbete). Skönt att variera.


Tårtan som vi gjorde igår. Det blev en barn-tårta :p Passande till 21-årsdag?


Nya tvålfatet, köpt igår på Store. Passar mitt röda tema som är på G i badrummet!

Nu är ett steg taget när det gäller mina funderingar... Vi får se hur det slutar men det känns som ett ganska bra beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback