"Men då måste ju vi fått MVG!"

Haha, Johanna är så klockren ibland. Sitter och pratar på msn. Jag har sovit en stund nu på kvällen, mår som sagt inte jättebra...

Jenny säger: jag drömde just om dig. Och att du hade en pyttliten chihuaua som såg ut som en skalbagge
Jenny säger: och att vår kurs gick ut på att dansa, hoppa med kaniner och gå ut med hundar
Jenny säger: men jag drömde iaf inte om lavar eller kor
Johanna säger: hahahaha vi måste ha fått MVG

Tja, vi har hållt på en hel del med kaninhoppning tidigare (har dock slutat nu sen några år tillbaka) och hundpromenaderna blir lätt ganska långa (några timmar sådär).
Men Johanna har inte en liten chihuaua som ser ut som en skalbagge, hon har en jättefin bordercollie vid namn Mira.



Och det är inte vad min kurs handlar om heller. Under sådana här intensiva kurser drömmer man annars lätt om vad det är man ska lära sig (typ, lavar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback