Men vad är det här?

Jag hade ju precis blivit frisk... Nu känner jag mig inte alls bra, rejält förkyld, känner mig febrig och illamående.
Ska bädda rent i sängen och gå och sova... Måste upp och ut imorgon även om jag nog skulle må bäst av att vara hemma och se till att bli frisk.

Jag läste en artikel i tidningen Extra Östergötland idag om att det har byggts lägenheter i Nationernas hus mitt inne i stan. Nybyggda och på bilder och beskrivning lät det jättebra. Nackdelen är väl att det låter en del, precis vid stora "festgatan".
Hyran var inte mycket högre än där jag bor nu, men det kan hända att det är 12-månadershyra i och för sig (jag betalar bara hyra 10 månader om året).
Inte för att jag tänker flytta nu, men lite kul tyckte jag det var. Lät absolut inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback