Onsdag

Idag har vi påbörjat kursens första grupparbete. Med hjälp av flygbilder och kartor valde vi ut 7 områden att inventera. Två st har vi klarat av idag, vi har ytterligare två dagar att göra resten.
Det här är något jag absolut kan tänka mig att jobba med i framtiden, och dessutom är det kul att känna att man kan en hel del och vet vad man håller på med, även om det är en del kvar att lära sig. Har fått reda på att kursen jag läser nu dessutom har väldigt bra rykte hos vissa arbetsgivare.

Skulle ju till kalasmottagningen idag men efter att ha fått reda på att jag inte behövdes för att hjälpa till med styrets bord så orkade jag inte ta mig dit bara för skojs skull... Jag är helt slut och behöver lite tid för att ta hand om djuren, pyssla hemma, ordna matlådor, fixa en del sektionsarbete och vila upp mig.

Kom just hem och precis när jag kommit innanför dörren kom jag på att jag borde handlat lite till frukost imorgon. Då var det skönt att upptäcka att det redan var handlat och klart =) Så nu är jag väldigt tacksam flickvän som ska försöka få tillbaka lite energi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback