Godmorgon

Usch, jag är så trött. Vaknade flera gånger inatt och kände mig utvilad, men när det väl var dags att gå upp så var jag halvdöd.
Drömde jättekonstigt! En dröm med bara massa ologiska saker, om kompisar, familjen, kompisars föräldrar som jag träffat typ en gång... You name it! Drömde till och med om att jag drömde.
Men det är ju typiskt, även om man (nästan) kan koppla bort saker dagtid och må bättre, så kommer de istället tillbaka i drömmarna. Jobbigt!

Har föreläsning kl 13, inte så mycket att göra fram tills dess. Tänkte först lägga mig och sova igen men det känns onödigt så jag åt frukost istället. Funderar på att läsa så får vi väl se om jag lyckas hålla mig vaken eller inte. Älskar att läsa men har inte haft tid på länge, tyvärr =( Nu har jag dock börjat igen (har ju ingen kursbok så...)

Vad har ni för planer för idag?

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas det blir så bara

Postat av: Maria

Ja visst är det gott även om man kankse inte tror det ;)

2007-12-07 @ 10:38:57
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback