Jullatte

När det började bli dags för kaffe i förmiddags så blev jag övertalad om att gå till Zenit och smaka jullatte istället för vanliga stället. Sagt och gjort, och den var ungefär hur god som helst! Till och med L som inte dricker kaffe tyckte om den när hon smakade.
Latte med kanel, kardemumma och lite annat (tror jag).

Köpte julklappsetiketter igår så nu kan jag slå in julklapparna också. Börjar kännas som om julen närmar sig nu, och det gör den ju också.

image80

Vad heter det förresten? Heter det julklappsetiketter?

Nu har jag i alla fall lagat mat (middag+ lunch imorgon) och ätit så förhoppningsvis slipper jag samma blodsockerfall som i måndags. Ska byta om, fixa kaninerna och hämta ut kursboken, sen är det dags för box! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback