En riktig utmaning

Hur packar man för 2½ vecka? Som dessutom innefattar mina vanliga kläder, datorn, skidkläder, julklappar och kaninerna?
Jag hade räknat med ryggsäck, rullkärra till kaninburarna och rullresväska till mig. Börjar inse att det inte kommer räcka.

How to do?

Jag skulle i och för sig kanske få plats med en bag ovanpå kaninburarna på vagnen. Då har jag en chans.

Vad ska man förresten ha med för skor? Så svårt när man inte vet hur planerna ser ut heller riktigt.

...jag tror jag skjuter upp problemet och slår in julklappar istället.

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha, visst hade det?! :D Det finns ju alltid välnärda människor som är redo att slänga sina pengar på sånt där! :P Äsch, jag hinner antagligen ändra mig 50 gånger till innan jag ens gått ut skolan... ;)

Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Du har så fin blogg!

Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D

Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!

Hoppas att du har haft en fin dag hittils!

Kram :*

2008-12-18 @ 16:45:39
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Knepigt..

2008-12-18 @ 18:14:42
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh tack! Vad glad jag blir! Jag sjunger minst en gång i veckan i bloggen! Sjunger en sång som är önskad av läsare så det är bara att önska på! Om du vill ha mer av min blogg kan du lägga till mig i blogglovin :) då ser du direkt när jag har lagt upp nya sånger! Hoppa satt du får en fin kväll sötnos!

Kram :*

2008-12-18 @ 20:39:42
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback