Ännu en film

Gah, jag är inte van att börja såhär pass tidigt längre. Kan lätt räkna gångerna jag varit schemalagd klockan 8 på morgonen tror jag- sen i oktober. Fick lite bråttom, slänger i mig frukost nu så ska jag bara packa och dra sen.
Semmeldagen idag, och jag har ganska fullt upp hela dan. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska hinna träna eller plugga istället. Lutar just nu åt att plugga (blir dessutom mindre att packa då :P Jag tränar tillräckligt som det är).

Blev en film även igår. Vi är ganska duktiga på det här med att kolla på halvdanna filmer för tillfället. Såg i alla fall Min frus förste älskare igår. Satt och pratade massa samtidigt, men den var lätt att hänga med i och riktigt rolig. Även här, ingen toppenfilm men vill ni skratta och koppla av så visst, se den.

Nu ska jag rusa vidare, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback