Internetdejting

Hemma efter en trevlig kväll med några vänner. Blev ingen speciellt lång promenad, men tedrickande, pratande m.m.
Vi diskuterade internetdejting bland annat, vilket slutade med lite surfande på olika dejtingsidor- något som ingen av oss har någon erfarenhet av. Pratade också om att både internetdejting och inte dödligt seriösa dejter är lite tabubelagt. I flera länder kan man bjuda ut någon lite "hur som helst" men här är det då plötsligt dödligt allvar. Generellt sett, såklart.
Personligen har jag ingenting emot att träffa folk på internet. Lika gärna där som någon annanstans och det är förmodligen lättare att få till något seriöst via internet än med en vild främmande person man möter på krogen.
Dock ingenting jag kommer satsa på. Kan inte påstå att jag är på jakt efter någon att inleda ett seriöst förhållande med för tillfället direkt.
Vad tycker du om att dejta osv?

Kommentarer
Postat av: Kim

det åt igår när jag gjorde ett försök att äta soppa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback