Full rulle hela dagen...

...känns det som. Kanske inte riktigt, men fullt upp har jag haft i alla fall.
7½ timme oavbrutet pluggande, sedan gym, sen bastu. Det senare var jag bara en liten stund för att vara social. Nu är jag hemma, håller på att laga sen middag. Blir lite mer pluggande och sen försöka sova. Somnade inte förrän kl 3 inatt, trots att jag gick och la mig tidigt (för att vara mig).

M konstaterade på gymmet: "Det här måste vara det bästa stället att träffa killar på. Det är här man visar de fulaste miner man har. Om de gillar en efter det, så är det värt att satsa på".

I bastun visade någon upp en metallgrej som hörde till en motor... Han skulle få oss att gissa vad det var. Vi var 3-4 st som inte hade någon aning, resten av folket visste precis :p Till slut fick vi fram att det var nån slags kolv. Vad exakt den var till vet jag inte, får fråga sen.

Håller på att koka spenatsoppa och ägg. Insåg precis, när allt snart är klar, att jag nog hade för lite spenat kvar. Klantigt, klantigt. Aja, får väl hitta på något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback