Lösningen på "problemet"

Puh, precis kommit hem från träning. Testade ett (för mig) nytt pass idag- Afro Power Dance. Väldigt kul!
Tar en hel del i ryggen (bland annat), jag hoppas hoppas hoppas att min gamla ryggskada klarar det. Den (ryggen) gör ont nu, förhoppningsvis kan jag fungera normalt i alla fall.

Lösningen på mitt inte så seriösa "I-landsproblem" igår (dvs vilken top jag skulle ha på ev. fest) är löst:
Det enklaste måste ju vara att festa två dagar i rad.
Sagt och gjort- forumträff med förfest och utgång (får se om jag orkar följa med ut sen eller inte), och troligen fest imorgon också.

Blev plötsligt sugen på att kunna duscha, byta om och åka iväg på fin tre-rättersmiddag med ett gäng kompisar. Vore inte helt fel. Men men, får istället bli att värma en matlåda, fixa iordning sig och dra iväg på fest.

image102

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback