Motivationen återvänder

Under eftermiddagen kom jag på lite saker att göra med rapporten så jag har ägnat några timmar om att skriva om nyckelelement, kollat upp lite fakta, lagar m.m. Nu blir det riktigt intressant igen! (att göra samma sak varenda dag passar nog inte mig riktigt...)
Då blev det mycket lättare med samarbetet i gruppen också. Och min motivation återvänder.

Nu blir det städning, telefonsamtal och mera plugg. Har precis försökt kolla upp lite vad som händer i helgen också. Blir i alla fall en fika med en gammal vän jag inte hunnit träffa på länge =)

Kommentarer
Postat av: Nike

Hej Jenny, vad roligt att du tittade in till min blogg. Ja missbruk kan vara väldigt känsligt att båda prata och skriva om för ofta är det så mycket skam och skuld inblandat i det. Men, likafullt behvöer vi prata om det...ju mer som lyfts fram i luset desto mer kanske de anhöriga som drabbas kanske förstår att det inte är deras fel och att man som anhörig har rätt att må bra.

Hopas vi ses igen



kramar Nike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback