Ett udda telefonsamtal?

När telefonen ringde för en liten stund sedan för att få in mig till stan sa jag som sagt nej. Jag ska vara hemma och göra ingenting hela kvällen. Fredagskväll, javisst, men jag behöver ta det lugnt efter de senaste veckorna.

Nej, jag stannar hemma.
Neej, varför då?
Jag orkar inte, jag tänker sitta och sura istället.
Varför är du sur och grinig?
Jag vet inte. Jag bara är det. Är väl trött.
Säkert att det inte är nåt?
Ja, jag bara känner för att sura.

Jag har oftast fullt upp och är för det mesta glad och social. Kanske är det just därför som jag ibland bara känner för att vara ensam och sura lite? Jag vet inte, men ibland kan sånt vara rätt skönt... Sålänge det inte går ut över andra så.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback