Det blir inte alltid som man tänkt sig

Mådde inget vidare igår. Närmare bestämt så låg jag och sov i princip hela dagen, kunde inte göra något annat pga rejäl huvudvärk. Det dunkade i huvudet och svartnade för ögonen så fort jag reste mig.
Att förlora en hel dag utan att göra något är inget jag har tid med, så nu har jag en del att ta igen. Missade inte speciellt mycket i skolan men skulle ha arbetat med ett grupparbete som jag sitter och försöker hitta material till lite panikartat nu innan jag ska möta gruppens andra hälft om en stund.
Innan det har jag i alla fall hunnit med ett möte ang. kursutvärderingarna, och skickat några mail. Stress stress, men de ska in om 6 dagar så efter det kan jag ta det lite lugnare.

En sak hann jag i alla fall med igår innan huvudvärken kom på riktigt. Nämligen att skriva på hyresavtalet för nya lägenheten och säga upp den gamla. 4 maj flyttar vi in (senast), gissa om jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback