Det kommer bli en fullspäckad helg!

Så härmed bestämmer jag att jag är frisk.
En av mina bästa vänner, H, kommer hit idag och stannar hela helgen. Vi har en hel del vi måste göra, planering etc. och ännu mer vi vill göra, i form av fest, shopping m.m. Vi brukar ha sjukt kul ihop så det kommer bli jättetrevligt!

En fullspäckad dag blir det också för den delen, nu när jag väl vaknat. Hade lyxen att kunna sova till halv 11 imorse! Inte ofta det händer.
Ska i alla fall strax till skolan för ett möte och ev. en föreläsning (inte för den kurs jag läser), sen träning och sedan möta H inne i stan och leta rätt på någon trevlig restaurang. Och däremellan ska jag hinna städa min lägenhet som ser ut som ett bombnedslag. Ingen bra planering idag inte.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: nej eller hur. De är supersöta!!

Postat av: S a n n a

svar: jo, ganska långt ner i inlägget hittar man att hunden försvann från gården i Tygelsjö.

2009-01-30 @ 19:02:25
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, jag trillade bara! (: men det är lugnt nu :)

haft en bra fredag? :)

2009-01-30 @ 22:06:09
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback