Jag älskar Tänndalen!

Tre härliga slalomdagar är över och imorgon bär det av till Stockholm igen. Har åkt snowboard hela tiden, det har väl gått sådär... Inte lika bra som förra året, men det funkar.

Vi är i Tänndalen, och jag kan inte säga annat än att jag älskar det. Det är inte många vintrar som jag inte har varit här.

Idag testade vi också på något nytt, nämligen de (hyfsat) nya backarna i Funäsdalen. De var okej, men jag trivs bättre där vi brukade hålla till. Var ganska ojämna backar, isigt på sina ställen och dåligt skyltat. Det funkar på skidor, men på snowboard uppskattar jag det inte.



I övrigt händer det en hel del intressant för tillfället. Nya planer skapas och flera drömmar kanske uppfylls inom en överskådlig framtid. Kommer självklart skriva mer om det senare. Tills vidare säger jag bara- spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback