Nyårslöften

Dags att utvärdera sig själv!

Hur gick det med era nyårslöften? Har ni några nya?

Det här (kursiv text) skrev jag för runt ett år sedan.

Har ni några nyårslöften? Jag tror inte jag hade något förra året, möjligtvis att få ordning på mitt liv. Det gick väl... sådär...
I år har jag två:
- Att bli mer ärlig.
Nej, det är inte alls så att jag går runt och ljuger, men jag ska bli mer öppen och ärlig med vad jag tycker och känner. I längden tjänar man nog alltid på det!
- Att anstränga mig mer när det gäller pluggandet.

Angående att få ordning på mitt liv så tänker jag inte ha det som ett löfte. Men jag tror nu att jag är på god väg och tanken om att söka ordentlig hjälp tar allt fler steg framåt, även om de är ganska tveksamma.


Jag har hållt mina nyårslöften- satsat mer på pluggandet och blivit mer ärlig med vad jag tycker. Det senaste på gott och ont, men framförallt på gott. Resten tänker jag inte kommentera.

Jag har, efter en del funderande, kommit på två nya löften:

- En vegetarisk dag i veckan
Fick idén från någon tidning. Miljövänligt!

- Städa igenom mina garderober och alla pappersamlare.
Det behövs, garderoberna är överfulla.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack! :)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag hade en finfin nyårsafton med min älskling och våra katter =)



kramkram söt!

2009-01-01 @ 22:32:46
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: ERIK

ja, det visar sej :P

2009-01-02 @ 12:34:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Glöm inte tävlingen! Du kan vinna priser till ett värde av 500kr! Gissa bilden... Kram :-)

2009-01-02 @ 16:57:28
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback