Lördag

Jag vill resa! Jag och A har en plan på att åka till Bulgarien, men vi har ingen aning om när =P Får se om det blir av, hoppas det...

Igår fyllde brorsan år, släkten var där men jag stack väl efter en halvtimme eller så för att jobba. Segt på jobbet, finns verkligen ingenting att göra. Blir mest TV-tittande.

Satte mig och kollade i HM-katalogen igår, tyckte inte jag hittade nånting kul men ändå hade jag sen fått ihop saker för ca 1500. Får se vad jag beställer sen, om jag beställer nåt... Är bla sugen på ett par jeans och en väska.

Ikväll är det fest, avflyttningsfest för mig och D, födelsedagsfest och lite annat också för andra. Ska bli riktigt kul! Undrar bara var jag egentligen ska ha på mig? Ska vara där om knappt en timme... Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback