Äntligen fredag!

Idag är jag i alla fall på bättre humör än igår- då var jag jättedeppig och grinig. Synd bara att overallspåtagningen är på torsdag (dan innan tentan) =(

Har bara haft en föreläsning idag, och sen satt jag kvar i skolan en stund, skrev av Lovisas anteckningar från en föreläsning jag missat och fick hjälp med ett tal. Underbart- nu förstår jag när jag räknar =) Förhoppningsvis håller det i sig.
Pumpade cykeldäcken också, smidigt med ordentliga pumpar precis vid skolan! Och skönt med tillräckligt med luft i däcken. Sen att pumparna var svåra att förstå sig på så att större delen av luften kom utanför är väl inte mitt fel :P
Tänkte sticka ut å springa å sen städa hos kaninerna när jag kom hem, men det regnar så inget av det blev gjort... Aj aj...

Nu ska jag plugga lite till, sen ska jag iväg och skriva labrapporter... Kanske ska kolla lite på en karta så att jag hittar rätt också ; )

Ikväll är det nog fest som gäller (förhoppningsvis hinner jag dock plugga lite till däremellan), tror att det blir förfest och sen hg... Fast där är det traffic light- party så jag måste leta rätt på nån röd tröja/linne... Tror bara jag har ett och det är inte så snyggt... Illa illa...

Jag har glömt min hårborste i Stockholm, måste försöka hinna köpa en ny tills ikväll... Inge roligt att gå på fest utan att ha borstat håret på fem dar. Inte sååå snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippi, fredag idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback