Bilder =)

Nu har jag äntligen lyckats ladda över bilderna från kameran till datorn så här kommer bilder på lägenheten och lite sånt... Jag tror att det ska gå å klicka på bilderna för att få de större.

Bara för att jag är glad över att ha fått upp hatthyllan ;) Med andra ord hallen

Vardagsrum

Annan del av vardagsrummet

Kök

Badrum

Uteplats (de gröna stora sakerna är kaninburarna). Vi har en mindre på andra sidan också, men har inga möbler eller nåt sånt där förrän nästa år.

Sovrum (med sängen jag snart ska krypa ner i, är egentligen läggdags för länge sen)

Hihi, bild från förfesten förra veckan


Har faktiskt fått riktigt mycket gjort idag trots att jag skjutit upp saker hela tiden... Dammat, dammsugit, städat badrum, bakat, handlat, lagat mat, fått besök av farmor och farfar, pluggat...

Var klar med biologin för en dryg halvtimme sen och eftersom David snart skulle komma hem kunde jag lika gärna vänta på honom... Men nu är det snart sovdags. Har trots allt mattelektion kl 8 imorrn...
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback