Lyxhelg

Ja, nu har jag fått såpass många frågor på msn om namnet där så nu får jag väl berätta här också :p

I lördags kom Johanna ner och hälsade på (kanonroligt! =D). Mötte henne vid tåget så skulle vi åka hem direkt. Fast så kom vi på att vi skulle äta lunch först... Och sen gick vi förbi några affärer... Så vi tillbringade några timmar i stan istället. Kikade runt efter både skor och lite roliga linnen eller så, men hittade inget. Tråk! Köpte en handväska och lite smink i alla fall.
På kvällen åt vi wok och drack vin till, jättegott! Sen hade vi lite förfest här hemma innan vi skulle dra ut, men på Flamman var det låååååång kö och efter ett tag gav vi upp, var på väg in till stan men när vi kom dit var det massa kö där också och festhumöret hade försvunnit så vi åkte hem och tittade på film istället =)
Imorse sov jag och Johanna ut medan David var iväg och pluggade, sen åt vi frukost och funderade var vi skulle hitta på... Blev stan igen, hittade ingenting idag! Måste vara något fel när man är inne i massa affärer utan att hitta nåt man tycker om... Hittade däremot ett mysigt café där vi fikade innan vi fortsatte. Konstigt att de gör reklam på radio om söndagsöppet Linköping när massa affärer är stängda... Resten stängde kl 16 så vi hade lite tid att slå ihjäl innan Johannas tåg skulle gå hem. Vi roade oss bäst vi kunde i resecentrum. Sen gick David och jag hem.

Till middag grillade vi och gjorde klyftpotatis och aioli, och åt ute (fast det var mörkt, så vi drog ut en lampa och lite värmeljus) och hade jättemysigt!

Kanske ska dra lite annat om vad som hänt sen sist också... Var på box-pass i onsdags och hade kanonkul så det ska jag verkligen göra om! Eftersom jag ska skriva labrapport efter lektionen imorrn kan jag inte träna då men på onsdag blir det nog... I torsdags var det förfest hos Sofia och sen kravall, hade kanonkul! Kravallen slutade vid tre, kom väl därifrån vid halv fyra eftersom vi stod kvar lite och pratade. Precis när jag kommit hem ringer Marie eftersom hon och en till av diverse anledningar inte hade nånstans att sova... Så jag gav mig iväg och mötte dom så sov de här, kom i säng strax efter halv fem... Gick upp strax innan 7 och så masade vi oss iväg till kemiföreläsningen... Då var man inte så pigg, men var vaken på föreläsningen och hängde med i alla fall. Sen gick jag hem och sov igen och slappade resten av kvällen. Fast vi möblerade också i fredags (med lite hjälp av Davids klasskompisar). Så nu är det ÄNTLIGEN hyfsad ordning här.

Har fått igång min dator nu också (använt Davids i en vecka) men lyckas inte ladda upp bilderna. Dumma dator! Tänkte lägga in på lägenheten och lite allt möjligt.

Imorrn börjar jag inte förrän 13 men ska upp vid 7 och tvätta och plugga. Blev inte så mycket plugg i helgen eftersom Johanna var här =)

Ojdå, blev visst jättelångt inlägg! Hoppas ni orkade läsa. Nu är det dags att gå och sova, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter kravallen och före kemin - är det då du dricker kaffe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback