Plugg, plugg, alldeles för mycket plugg

Det är vad jag har! Orkar inte räkna matte, är på för konstigt humör för det men det hjälper ju inte med två veckor kvar till tentan... Borde inte sitta här utan gå tillbaka till matteböckerna. Har i alla fall varit duktig och tvättat idag, och läst lite biologi.
Fick reda på idag också att ena biologiquizet (det nyaste!) stängdes i lördags så nu måste jag vänta tills kursen är slut för att göra det... När förra kapitlets quiz finns kvar tills på fredag. Skumt =(
Fast.... Jag var inne och kollade det och det gick att öppna. Frågan är om resultaten sparas... Kan va värt ett försök, men först ska jag göra förra kapitlet, ikväll.

Inte på särskilt bra humör, nej... Skulle vilja krypa upp i soffan och titta på nån bra film hela kvällen, eller sticka iväg och hitta på nåt kul. Men jag måste få det här gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback