Stockholm fram och tillbaka, shopping, släktträff, kundvagnar och lite funderingar...

Japp, var ju i Stockholm i helgen. Lika underbart som sist. Träffa familjen (nästan hela i alla fall), inse hur stor Nius har blivit, flumma runt lite med Johanna...
Var på Malma ute på Värmdö där vi hade släktträff idag. Kände igen en person, har inte så mycket kontakt med den släkten nej. Förutom närmsta, mormor, kusinerna... David konstaterade att vi inte var så snälla mot varandra jämt, jag, Rikard och mina kusiner. Han borde ha vant sig vid vår humor vid det här laget :p

Shopping har också hunnits med, köpte en rosa kofta och ett svart skärp. Jag har blivit hopplös. =)

Hanna kommer tillbaka till Stockholm på onsdag, och kommer därför hit på inflyttningsfesten den 28e. Oooo jag längtar! Massa folk från Stockholm kommer som man saknar... 2 veckor kvar... Hoppas de går snabbt (tyvärr ska jag ju hinna med 2 tentor på den tiden också).

Insåg i Stockholm att det samtidigt är riktigt skönt att bo här nere. Visst, jag saknar folk men här nere vimlar det av härliga människor. Dessutom är det faktiskt skönt att komma bort.

Åkte förbi Spånga i fredags. Utsåg mig själv till världens mest förvirrade människa, inte lätt att hitta till folk i nyrenoverade lokaler man inte varit i på 2 år. Men det blev fint!

Kom till Linköping resecentrum strax efter kl 11 nu ikväll. Cyklade hem, mina stackars ben blev trötta av att ha träningsvärk och cykla så fort som möjligt i kjol. Konstigt, eller nåt...
När jag kom hem stod det en kundvagn på tomten. Undrar vad folk roat sig med här i helgen egentligen? Jaja, bor man i studentområde (nästan i alla fall) så är det väl sånt som händer antar jag.

Nu är det läggdags, är ledig imorrn men ska orka upp och tentaplugga! Mattetenta på tisdag, kolmården på onsdag och sen återgå till kemin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback