Bra avslutning på gårdagen

David och Johanna kom over igårkvall, vi bytte lite julklappar och spelade olspel, med latt- och folkol. Hade riktigt trevligt och avslutade med en promenad, var val hemma vid 2-tiden. Fick med mig min bror också som var med och spelade, bland annat skulle man hitta på tokiga uppgifter till varandra och ja, det blev en del. Jag och R (brorsan) bytte trojor med varandra och en visp blev upphangd i julgranen.
Extremt trevlig kvall!

Nu ar jag i Norge, darav avsaknad av svenska æ och ø. Åkte bil så vi har åkt hela dagen och precis kommit fram. Min mormors hus ligger hogt uppe på ett berg och har utsikt over hela Oslo. Idag ar vadret klart också så man ser ljusen från hela stan. Jattefint! Har ingen sladd till kameran med mig men ska lagga in bilder nar jag ar hemma igen.
Har ar det sno också, inte jattedjup men andå rejalt med sno. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback