En students vardag?

Kom inte iväg till föreläsningen förrän efter första rasten, dvs vid 9, imorse... Kände mig som om jag varit extremt oambitiös gällande framförallt pluggandet senaste tiden. Blev ju inte bättre av att jag sent igår kväll kom på att jag hade omdugga idag, har haft för mycket annat att tänka på i veckan.
Jaja, med lite ångest satte jag mig och pluggade en timme innan jag åkte till skolan. Första föreläsningen var riktigt jobbig att hänga med på, engelska med konstiga powerpointpresentationer, svengelska anteckningar och trött Jenny... Andra handlade om sinnesfysiologi, väldigt intressant och det ska vi labba på imorgon =)

Köpte en baguett till lunch och panikpluggade en timme. Hade tänkt strunta i duggan men gjorde den i alla fall. Gick över förväntan, klantade bort ett poäng och missade godkänt med en eller två poäng. Surt! Men hade som sagt inte väntat mig något annat...

Det är ganska fascinerande, hur mycket lättare det är att äta sunt när man mår bra och tränar, jämfört med när man mår skit och/eller inte håller igång. Nu har jag i alla fall varit och handlat mat och om några timmar är det dags för box. Har inte tränat på en vecka så det ska bli skönt att få ur sig "lite" frustration...

Plugga och diska lite innan träningen! Vad har ni gjort idag, och vad händer ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback