Första advent

Inte för att det känns så juligt, men nu är det redan första advent och andra december! Julen börjar närma sig...

Ska se till att städa idag och få upp jultjärnan i fönstret så kommer förhoppningsvis julstämningen litegrann. Måste skaffa en adventsljusstake också så jag kan elda "rätt" ljus.

Kvällen igår var helt ok... Blev lugn förfest och sen utgång. Inte så mycket folk där, men kul. Humöret var inte på topp efter veckan så det drog ju tyvärr ner min kväll lite men så är det väl antar jag.
Har legat och segat mig hela förmiddagen nu, precis ätit frukost. Ska träffa en kompis idag och sen baka pepparkakor med en annan ikväll. Blir nog en skön dag, om bara ångesten kan försvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback