Fullt med besök hela dagen

Har sovit halva dagen, så går det när man inte sover på nätterna :p Sen har vi haft besök konstant, mormor, hennes chef och mammas kusiner, samt mina sysslingar. Trevligt trevligt, och vi har pratat en hel del om madagaskar-projektet så nu är jag mer taggad än någonsin. Får väl sätta mig senare idag och skriva ihop en stipendie-ansökan så att det blir gjort.

Blev ingen shopping igår, eller jag hittade ingenting intressant rättare sagt. Får ta en sväng i Stockholm nästa vecka, var inte så motiverad att gå i en massa affärer igår med min familj som inte var speciellt shoppingsugen.

Riktigt trevligt att vara här i Oslo och bara ta det lugnt faktiskt. Är snart klar med Harry Potter-boken, har ju i princip ingen tid att läsa under terminerna men nu läser jag mest hela tiden. Borde väl börja plugga också, var ju sjuk under zoomorfologi-tentan så den ska jag skriva den 12 januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback