Julkalendern

Har precis tittat på julkalendern. Inte sett den på flera år men det är lite mysigt, kan ju lika gärna äta frukost framför TVn när jag numera är uppe såpass tidigt.
Saknar de gamla julkalendrarna, typ Greveholm. Den här är i princip samma sak varje dag (hittills) och inte speciellt spännande. Dock helt ok, ungen är hur dryg som helst och tomtenissan är hysteriskt självgod.

Ska strax gå hemifrån eftersom jag måste istället för cykla till skolan. Labb på förmiddagen, sinnesfysiologi. Instuderingsseminarium på eftermiddagen låter inte som någon höjdare när jag fortfarande inte ens fått kursboken. Den bör komma vilken dag som helst, de klantade ju till det med beställningarna till skolans bokhandlar. Får väl läsa in det själv istället.

Kommentarer
Postat av: amanda :)

dom gamla var ju bäst :) läs och kommentera gärna min blogg :)

Postat av: Karin

jag föredrar starkare:)

2007-12-04 @ 10:11:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: amanda :)

okej :) ska du kolla på desperate housewives då ? =)

2007-12-04 @ 12:46:29
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback