Lugn söndag

Har fått undan alla kläder och saker som låg överallt, har lite diskning kvar+ djuren men annars är det ganska fint här =) Får dammsuga etc imorgon eller så.

L har varit här, vi hade en del att prata om... Jag hatar att känna mig hjälplös, och jag hatar att inte veta vad som ska hända. Gissa om jag hatar kombinationen?
Jag har i alla fall en massa kompisar och ett liv här nere, så stannar, det gör jag! Folk som bara vill att jag ska må bra, både här och i Stockholm. En ganska härlig känsla faktiskt.

Snart dags för pepparkaksbak, och julkalendern =) Missade igår men vi måste ju se om den är något att ha!

Kommentarer
Postat av: anna

tack för att du skrev om ett fint och personligt julminne!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback