Så blev det natt...

Jag har i princip slutat tycka om nätter, de har mest blivit ångestladdade och deprimerande. Tankarna jag, till viss del, lyckas hålla undan på dagarna kommer krypande.

Jag sitter ensam uppe nu, dricker en kopp natte och hoppas på att det ska hjälpa att slappna av. Kroppen känner sig märkligt lugn förutom stelheten i axlarna och ångestkänslan. Ska tillbringa natten med te och min bok, tills jag blir tillräckligt trött. Borde nog se till att bädda sängen först i alla fall.

Imorgon ska vi till mormor och hälsa på och sen ner på stan en sväng. Hoppas på att det blir trevligt.
Då ska hon få kollaget jag gjorde till henne förra natten i julklapp också. Blev riktigt nöjd, gamla bilder man tar kommer till slut till nytta.


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: nej det är första gången ^^ va de fint där? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback