SMS

Är smått beroende av min telefon och älskar uppfinningen sms, så jag var ju bara tvungen att göra den här "listan".
Hittade den igår
här.


Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor"

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?

Sitter hemma, är småsjuk.

Vilken raggningsreplik faller du för?
Det beror på vad du känner... Om du blir sur på dig själv för att du inte åker så ska du åka men känner du att du inte vet å tror att det är bättre att stanna hemma så gör det. Vet att det inte var mycket till råd men det är så du måste tänka. Puss

Vad var det första du sa imorse?
Jag har precis vaknat och funderar på föda =)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Älskar du (namn)?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Vad skrev du då da?

Så vad säger du under förspel?
God morgon. Har precis vaknat men en promenad låter bra. Halv ett blir det bra. Min mobil är konstig så jag lånar Ms. Puss

Och efteråt?
Tyvärr sån är jag, jag godtar saker som de är.

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Ring mig nu!

Rolig grej, gör den ni också och länka gärna =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha har redan gjort den här :D den e lite rolig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback