Sömnbrist- vad är det?

Jobbade på kravall (fest/disco i kårhuset på skolan) i torsdags. Började 21, vi hade även hand om städningen efteråt och var väl klara strax innan 8 på morgonen.
Slappade hela fredagen, var ledig, men mycket sömn blev det inte. Kanske tre timmar uppdelade.
Sen sektionssittning på kvällen, mellanfest hos P och L. Tanken sen var [hg], närmsta studentställe, där det var schlagerkväll, men då blev jag så trött så jag gick och la mig.
Sov till tjugo i två idag, skönt! Blev visserligen väckt av telefonen några gånger, och de sista 3 timmarna var väldigt orolig sömn, men efter att knappt sovit senaste tiden så var det ändå värt något.

Idag ska jag städa lägenheten, finns stort behov av det!
Och baka pepparkaksdeg, ska springa bort till Hemköp nu och köpa mjöl och glögg =) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback