Söndagsmys

Idag har varit en bra dag, en lugn och mysig dag.

Julmarknaden i Gamla Linköping var lagom stor, det var en massa folk där och mycket roliga saker att titta på. Köpte en julklapp och lite choklad (chokladboden är ett måste när man är där!). Hade det bara varit snö och lite kallare så hade julstämningen varit hög.

Sen skyndade jag mig hem, åt lunch och städade lägenheten som såg ut som ett bombnedslag innan det kom folk hit på adventsfika. Vi var åtta stycken och hade riktigt trevligt. Jag och Frida bjöd på lussekatter, saffransbullar, pepparkakor, marsipan, choklad, knäck, chokladkola och glögg. Bakade ju hela dagen igår och har massa kvar dessutom =)

Lite bilder här nedan: Knäck, chokladkola, lussekatter och pepparnötter, allt från bakningen igår. Sen jag precis hemkommen från julmarknaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback