Stockholm

Efter en lååång bilresa är jag i Stockholm igen, ganska skönt. Märks att Tuffe saknat mig (eller bara sällskapet?) också, han är inte van att vara själv nästan fem dagar numera. Självklart har kaninerna fått mat, en kompis som varit här och matat de men de har ju inte fått så mycket sällskap som Tuffe blivit van med sen han flyttade in. Nu fick han en lång uppskattad gosstund i alla fall =)

image94
Mitt lilla bus för några år sedan

Hunnit med en del sen vi kommit hem; packat upp, bläddrat igenom HM-katalogen, bestämt kläder till nyårsfirandet...
Nu lagar R mat, lax och äggröra, ska bli gott.
Några kompisar skulle på bio, tyvärr var jag tvungen att stanna hemma. Måste se till att bli frisk från min dunderförkylning tills imorgon. Några tips på hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback