Underbara...

Saknar Stockholm, saknar mina vänner där...
Har precis pratat med H i närmre trekvart i telefon. Nästan alltid underbart att prata med henne, vi kan verkligen prata om allt och lite till och man blir för det mesta på betydligt bättre humör efteråt.
Jag borde inte vara nervös, men jag är det ändå...


Har nu diskat och städat undan allt, ganska välbehövligt. Borde damma osv också men det får bli nästa vecka så det är hyfsat välstädat när jag åker hem över jul (och alltså när jag kommer tillbaka i januari också).
Har Bonde söker fru kvar, massa repriser. Har inte sett serien nu under hösten men i brist på annat en lördagseftermiddag så...
Skulle du kunna tänka dig vara med i Bonde söker fru, eller liknande serie?
Jag tror inte jag skulle vilja det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback