Ute i sista stund

Varför är jag alltid det?
Blev varken julshopping eller städning/tvätt igår. Visade sig att vi var några fler kvar i Linköping till idag så det blev film, öl och skitsnack i Skäggetorp istället. Nice nice, med folk jag kanske inte umgås som mest med.

Alltså har jag kvar massa saker till idag. Får ju prioritera bort vissa, men akvariet måste städas och jag måste packa. Kaninburarna tömmas (de följer ju med). Trodde att mamma skulle ringa när hon åkte men nu fick jag ett sms om att hon är här om mindre än 1½ timme. Gäller att jobba snabbt med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anna

Detsamma, ha en riktigt fin jul! Kram Anna

Postat av: Egoina

lycka till ;)

2007-12-22 @ 20:11:59
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback